WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Thursday, July 19, 2012

PENGAKUAN MENJELANG POSE...

Aduss..... Lama sungguh aku berjolie suka suki, menikmati hidangan dgn penuh nikmat sambil menghimpun segala lelemak kembali ke segenap pelusuk tubuhku. Semlm, dlm lif, aku ternampak seorg pompuan yg agak berisi merenung aku. Aku kenal pompuan tu. Aku ler tu... No wonder la seluar, kain & baju rasa mcm makin mengecil. Ingatkn salah kain yg makin mengecut. Rupa2nya aku yg makin membesar & melebar..... huhuhu....

Mlm ni tgk anak bln. Esk lusa dh mula posa. Kena mula operasi timbang menimbang. Era jolie sudah abis yer. Kena mau insafla. Sedor diri ler. Bila anak2 mula tegur, "Mama makin gemuk la", bila kwn kata "Eh, u ni dh berisi yer", maka kena buat sesuatu la. Lamanya aku berhibernasi. Dh lupa daratan & lautan yer aku ni..... INSAFLAH ROSH! PINTU TAUBAT MASIH TERBUKA.......

Wahai kwn2 senasib...... aku dh tersasar jauh. Aku kena kembali! My losing weight adventure will be back!

I'M BACKKKKKK!!!! JAGA2... ;)

No comments:

Post a Comment