WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Tuesday, November 22, 2011

CDCS: BERMULALAH CITERKU

Mempertaruhkan berat permulaan sebyk.....64.3kg jer....
ehem...berat dh naik tau :(
dan
di bwh ni pulak...
gambar masa b'cuti baru2 ni....
pd 21.11.2011....
d Pusat Sains KL...
bersama anak2 tersayang & robot pompuan yg cun melecun tuh..
Soeii... gambar sorang2 pyh nk snap sbb mmnjang x mnjadik.. hehehe..... Tgk gambar nih baru t'sedar sudah ada pertambahan ketara pd muka & badan... sudah sedikit montok ler... huhuhu.... Kalaulah dpt body mcm robot pompuan kat belakang tu... alangkah slimnyer aku.... Dlm gambar2 lain aku byk b'selindung d sebalik posing & d sebalik anak2... hahaha.... Aku sengaja pilih gambar ni sbb aku nk tunjuk kpd diri sendiri bahawasanya kalau aku tak jaga badan... aku akn lebih montok & montel.... Lg pon bila tgk gambar ni terasa buruknyer badan aku.... So ROSH... insaf ler yer... Control your food intake or else.... Sendiri tau ler what'll happen if i lose control... hihihi...

p.s.Tension ler tgk gambar kat atas tu.... so baik aku tunjuk gambar lain.... x ler tension sgt.... Konpem badan aku tak akn sebesar badan dinosour kat blkg tuh! ^^

No comments:

Post a Comment