WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Monday, November 7, 2011

PANGGILAN "CABARAN DIET CUTI SEKOLAH"

Wahai kekwn yg mengejar misi suci utk lebih selim, lebih ringan & lebih sihat....

Memandangkan cuti sekolah dah makin dekat, maka aku mengambil keputusan nak anjurkan satu lagi cabaran yg aku namakan "CABARAN DIET CUTI SEKOLAH" (CDCS). So kalau ada yg berminat, blh ler daftar kat FB d grup KUMPULAN MANUSIA MAHU KURUS. Aku dh siapkn doc CABARAN DIET CUTI SEKOLAH. Jd jgn ler malu2. Jom kita ramaikan cabaran ni. At least blh jadi motivasi yg bakal mnjadi pemangkin utk mengurangkan berat ke berat idaman kita.... cewah!

Kejap lg aku akan buat entri ttg syarat2 penyertaan pulak. Stay tune yer.

Memandangkn takder yuran penyertaan, jd kalau ada yg sudi jd penaja amat dialu2kan. Bila ada ada hadiah, barulah ada semangat nk berdiet ni... hehehe... Jd selaku org yg memulakan cabaran ni, aku pun dgn rasa rendah dirinya akan menyediakn satu hadiah teristimewa utk para pemenang.... Takder ler nk bagi hadiah satu juta ringgit tp takder ler nilainya hanya seposen... hihihi...

pssttt... Jgn lupa register dulu sbb tarikh akhir ialah sblm cuti sek. Almaklum ler, dh nama pun CABARAN DIET CUTI SEKOLAH, kena ler buat masa cuti sekolah... kan... kan... kan...^^

No comments:

Post a Comment