WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Thursday, August 25, 2011

25 Ramadan = 25 Ogos 2011

Update menu buka posa di rmh mak & abah kemarin: 3 senduk Nasi Basmathi, ayam golek (2 ketul), sambal plus tempoyak, kari (1 bendi & ikan), air kelapa & air teh.

Itu menu kemarin. Hari ni? Tatau sbb akan berbuka di sana lagi... hehehe... Kat luar masih hujan sjk tgahri. Cuti pon dah mula so ada la masa nak kemas2 seblm raya. Walaupon mood nak raya tu suam2 kuku jer tapi rumah mmg nak kena kemas sbb anak aku siang2 lg dah beritau dia jemput kwn dtg hari raya ni.... Problemnya aku pon tak sure ada kat rmh ke tak raya ni sbb thn ni giliran balik PB (rmh mertua). Mak & abah dekat jer... sbb tu hari2 boley pi bbuka kat sana... Jgn jeres... hihihi...

Sempena mnghormati bln Ramadan yg mulia ni, walaupon aku "uzur", aku ttp maintain tak mkn minum dpn anak2. Aku cuma minum jer sikit. Tp apasal aku rasa mcm tepu semcm jer. Ni mesti side-effect sbb peod. Betul2 dugaan nih! Kembung angin ler tu...

Wah! Hujan makin lebat nampak d luar. Badan pon dah sengal2 ni. Kena pi buat massage lg ni. Esk? Bkn aku nk pegi ambik baju raya? Tak kisahlah bila... janji boleh pi massage...

psssttt... Senaman hari ni.. Naik tangga turun tangga di sek jer.. Quilty!

No comments:

Post a Comment