WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Friday, June 17, 2011

Berat & Menuku Kemarin

Kemarin ke Tesco timbang lg.... Cuba teka brp beratku?
Taraa.....

Tersangat sukalah hati. Susut sikit walaupon tak buat exercise lg. Yg penting jaga pemakanan asal tak berlebihan.... Suka sgt2... Hrp2 by Monday akan susut lagi..Aminnn...

Apa aku mkn kemarin? Breakfast lambat so mkn pkl 10.15am di gerai sbb ada kelas tusyen. Minta nasi satu senduk tp dpt byk ni... huaahhhh.


Terasa betapa membazirnya nasi tu sbb aku kurang mkn nasi. Sayur & lauk aku bantai sampai abis... hehehe... Ni la buktinya...


Lps tu sibuk hantar anak2 pegi tusyen. Kesannya aku terpaksaler beli nasi bungkus utk My Cik Abg... Aku beli nasi ayam yg mmg sedap ni....


Tp kwn2 seperjuangan... no worry.... aku kongsi 50-50 dgn my lil gal. Dpt ler ku kontrol nafsu mkn... hehehe... Nilah dinner aku kemarin sup sayur & tauhu.... sedap.


Yg bagusnnya dinnerku tanpa nasi... bagus, kan? Tp aku mkn antara jam 8-8.30pm. Sgtler tak baik sbb dinner ni sebaik2nya sblm pukul 7.... Sabor je lah...

pssttt... bad news... kureng minum air kosong hari ni... Patutler terasa kering jer tekakku... :(

1 comment:

  1. Wah, ringannya kamooo!!! Tinggi kita sama, 157cm. Kalau sy dpt kurangkan berat sy sama mcm berat kamu skg pun sy cukup gumbira sudaa...!!! Good luck and thanks 4 visiting my blog!!

    ReplyDelete