WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Saturday, June 18, 2011

My Not So Lucky day

Sebenarnya takde mood nk post entry atau upload gambar. Tp kugagah juga sbb nk kena update gak supaya aku dpt kesan apa yg aku mkn, termkn atau terlebih mkn...

Breakfast : Roti sardin, kuah kari, seekor ikan masak kari, pau inti kaya (tak abis pon) & secawan kopi Radix 0 (takde gula, takde susu). Byk,kn? Sblm mkn, ambik Nutrizyme & Nutricelle.

Lunch : Makanan kenduri. Sedap so aku belasah semua lauk pauk yg ada tp mcm biasa ambik nasi 1 senduk je. Masalahnya... my kids tak abis mkn... so i finished their food....:P... Sgt ler tak bagusnya. That means esok tak pyh ler nak reward myself. Lg pon esok kan hari keja di sini.

Dinner : Tomato & fresh orange & mineral water.

Nk bgtau uols I'm so... so depressed ni. Tp my own mistake... My Cik Abg dah pesan byk kali suruh ikat benang kat gelang sbb d locking system tu tak brp OK.. Penah jd byk kali & dh tercicir 2 kali d rmh... tp kali ni tak tau cicir kat mana... Huaahhhh!!!! Mahal tu... gelang tu kira mcm hadiah anniversary ler... Dpt 2 thn lepas beli di habib Jewel. Sekarang??? Missing In Action. Sbb tu sgt2 sedih. Terbayang duit ribu2 melayang begitu saja... jd milik org? Oh tidakkk!!! Aku byk buat dosa ke?

Buat masa skrg aku dh cool down. Nk buat mcm mana. Dh cari tp tak jumpa... Namun begitu, aku akan cuba & cuba & cuba mencari lagi... manalah tau kot2 mmg cicir d rmh, bkn di luar. Kalau betul ler cicir d rmh... alhamdulillah!!!

pssttt... Tak berhenti mengharap & berdoa...

1 comment: