WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Saturday, June 25, 2011

Citer Penimbang2ku

Yg ni beli di Mr DIY sbb D50H punya pasal... murah je. See, ada ibu ayam & anak2 ayam yg bg sokongan moral bg semangat lg... hehehe...
Yg ni timbang guna penimbang lama... dh lama beli tp tersimpan bwh katil... sbb dulu sblm PD50H tak ler terpikir nk timbang hari2. Lgpon penuh kena conteng dgn anak2... hikshh!!ntah aper la yg diconteng tu.... bdk2... mmg berseni.... hehehe..
Hr ni aku tlh melepaskn penimbang lamaku itu buat selama2nya... Dua2 sekali dgn menggunakan program pertukaran di Guardian & membeli mini scale digital dgn potongan 40%... Dr Rm69.90 ke RM41.94. Beli dua.. jadi aku tlh abiskn RM83.88 mlm ni.... huhuhuhu....
Ni ler dia...mini digital scale Guardian milikku...


Tapi tahukah anda mini digital ni lg murah di Jusco AU2... Aku dpt tahu td bbrp jam lps aku beli... RM39.90 jer... So mmndgkn Jusco xde d sp, aku rasa takde la ralat sgt.. Lgpon dh beli...

Tetiba aku rindu dkt penimbang lamaku yg diconteng anak2ku tu... sentimental value ler pulak...Rasa mcm nk p tukar balik jer... hehehe.. Err.. blh ker? Kata resit "Goods sold are non-refundable." Konpem x blh. Aku redho...

pssttt... Usah dkenang barang yg lepas, kelak merana sapa yg susah? Aku jugak...

No comments:

Post a Comment