WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Saturday, June 25, 2011

Pre-Posa Ganti

Agak sibuk jd aku takler dpt menghapdet menu2ku. Dh byk hari tak hapdet sampai aku terlupa aku mkn apa... hehehe.. Tp aku perasan aku masih mkn nasi & imanku mulai goyah dek godaan yg dtg bertubi2. Susah utk kutepis... especially kalau melibatkn kwn, famili & mknan yg jareng2 aku mkn... Aku pon tak paham. Makin aku jaga mkn, makin byk cobaannya.... Byk2 bersabor yer, Rosh!

Mmndgkn bln posa pon dh dkt & aku pon mmg tak abis ganti lg... maka mlm ni aku mengisytiharkn Hari Ganti Posa bermula minggu dpn. Rasanya esk aku nk posa gak... errr... kalau imanku cukup kuat la... hehehe...

pssttt... timbang dgn penimbang baruku td... 66.5kg. Bior betul. Mcm x caya jer :P

No comments:

Post a Comment