WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Monday, June 27, 2011

Pelaporan Minggu 2

Ni ler beratku selepas kuterjah Tesco semata2 nk timbang dgn penimbang yg sama...66.1 kg.
Legaaa.... turun 1.7kg...sbb aku tlh hampir mengkantoikn hasrat murni penurunan bdnku dek pelbagai juadah menarik spt soursop ice-blended yg kunikmati ni...
ataupon pulut plus serawa durian yg mmg menggiurkn ni....
atau mee kuah yg mmg kaw2 mcm ni...

itu blm t'masuk juadah nasi lemak d rmh kwn kamis lepas. Aku nk mkn satu senduk jer tp kwn aku paksa aku mkn bersenduk2... hahaha... Sbg kwn, mana blh tolak. Kang kecik hati... susah teman... hehehe..

Aku sedar self discipline is very important. Jd aku akn cuba lebih berdisplin. Kurangkn lg berat...Yakin blh!

pssttt... tgh menghitung hari... bila la peod aku nk mai ni... tgh sabar menunggu...

No comments:

Post a Comment