WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Wednesday, June 29, 2011

Week 3- Day 3

Hari ni cuti d Kedah sempena Israk Mikraj. Lega sbb dah le last week 7 hari seminggu ke sek... minggu ni lak hari Sabtu pon kena ke sek sbb ada larian & sukan 1Malaysia. Tp takper... jgn merungut. Tak baik... berdosa... hehehe... Hari Sabtu ni aku masuk b'tanding acara badminton beregu perempuan wakil rumah.... Knp? Tak pecaya? Sampai ati korang... Ntah ler... aku ni bknnya tera main pon. Hentam sajalah. Yg penting hr tu aku exercise..... keluar peluh, pecah lemak, blh kurus & sihat! caiyok! caiyok!!

Memandangkn aku pegi jln2 ronda2 shopping mall & d pantai, makanya mkn minum 90% di luar hr ni...

Breakfast : Sblm b'tolak, aku minum campuran Nutrizyme & Nutricell Organic (Produk Nutrimetic)

Lunch : Di Kenny Roger... hehehe... mkn Quarter meal, air botol RO & minum sikit air Coca cola. No rice tp mkn sikit pasta... rugi byr mahal2 tp tak mkn... Betul tak? Bknnya selalu. Nk sedapkn hati ler tu.

Lps lunch, jln2 pusing mall. Shopping baju, then keluar pegi rmh kwn ambik tudung booking dh lama dulu... On d way balik singgah Pantai Merdeka... beli fried prawn ball, fried ketam ball & sirap bijik selasih. Dinner? Nasi goreng ayam kongsi dgn anak2ku & air... errr... kongsi ABC Gg Jerai... Kantoi beb!

Skrg dh balik... dahaga td minum fresh orange Twister. Kejap lg nk minum air mineral. Timbang jer mcm ada penambahan... huhuhu... padan muka... Tp it's OK. Esk aku nk posa ganti. Blh cover balik.... hihihi...

pssttt.... Kemarin kantoi mkn 3 ulas durian. Sedap! Nk upload gambar tp.... ambik masa... Lain kali je yer.

1 comment:

  1. wahh kak,mkn hebat..hehe
    saya p0wn kant0i makan durian alih2 dah berbelas2 ulas..hahaha..ralit ralit..

    ReplyDelete