WELCOME!

All about my personal quest to be slimmer & healthier... Won't quit eating, won't skip meals, won't starve to death...

Monday, June 13, 2011

Soeeii..


Ha! Tu dia. Ni ler beratku pada hari ni antara pukul 4-4.30ptg. Soeeii yer. Mintak ampun.. mintak maaf sbb tak dpt nak bagi berat timbangan sebelah pagi. Puncanya tak lain tak bkn kerna...
1. Tak sempat timbang sbb aku ler org pertama siap p keja... Tak sampai hati nak kacau My Cik Abg suruh ambik gambar masa timbang sbb semua sibuk termasuk ler aku yg tak blh lewat p keja..
2. Tak dapat ambik gambar timbang di tpt keja sbb.... lupa bawa kamera & lupa bawa handphone... huhuhu. Lg pon penimbang pon aku tak jumpa kat sana... hehehe..

Balik jer aku aku nak snap ler gambar. Alangkah malangnyer aku... sapa nak tolong ambik gambar aku di penimbang? Takkan aku sendiri... syok sendiri? Tunduk jer.. berat makin bertambah. Mana aci... Betul tak? Jadi aku pon ke Tesco ler ambik gambar... 69.4 kg. Wokey ler tu... hehehe... Tu berat lepas lunch tau... Blh tahan nih...

No comments:

Post a Comment